BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 8 octombrie 2009

Să-mi bag piciorul în tigaia ta!

Titlul reprezintă poanta unui banc foarte simpatic în care iepuraşul se enervează de la scenariile din mintea sa.E amuzant cum poţi ajunge într-o situaţie precum cea de mai jos:

(O femeie proaspăt căsătorită aşteptându-şi bărbatul acasă)
Soţia:Hmmm...e târziu si scumpul de el nu e acasa.Nu m-a sunat.Să-l sun eu?Nuuu că dup'aia zice că îl ţin sub papuc şi nu-i respect intimitatea.Da` ce n-am dreptul să ştiu?Doar e trecut de 10!Trebuia să fie acasă de două ore!E atât de nepasător!Îl sun!
(După 2 minute)
Soţia:Nu răspunde!A uitat să-şi încarce telefonul.E atât de superficial!Sau poate îl are închis!O fi printr-un bar cu băieţii să bea pentru că toţi bărbaţii sunt nişte alcoolici!Urăsc bărbaţii!Dar dacă e cu prietenii de ce să-şi închidă telefonul?Înseamnă că e cu vreo ţoapă cu 5 ani mai tânără!Idiotul mă înşală!Probabil sunt pe la vreun hotel!Cred că ţoapa e colega lui de birou!Ieri i-a zis 'Neaţa' şi părea indiferent dar nu mă fraiereşte!Indiferenţa e doar o mască!Îi rup gâtul!

(Soţul ajunge acasă cu un buchet de flori şi cu o şampanie pentru a îşi anunţa soţia că a fost ridicat în funcţie şi totodată să se scuze că a avut telefonul închis din cauză că era într-o şedinţă importantă)

El:Iubito,am ajuuuuuns!Astea sunt pentru tine şi iartă-mă că...
Ea:N-am nevoie de boscheţii tăi!Crezi că un buchet de flori mă va face să te iert pentru că mă înşeli cu mimoza aia de la tine de la servici?Tupeu! ##(#($*$&)@*$&@&*$@)$)@)$&@*$)@&$&)!Plec la mama!


Pwnt.

5 comentarii:

Mishu spunea...

:)) :)):))=)) LMAO, prea tare bancul. Acuma de ce frantz nu ai spus bancul asta in camp

I_love_kids! spunea...

Kudos for this post!I'm your biggest fan YEY!

Lala spunea...

AAAAAamyyyyyy ;;)
Dragon power \m/
si mersiiiii:">
si funny bancu:))

Daniel Ionuţ Moisescu spunea...

Very-very related to PMS. :))

Insane spunea...

Genial!!! :), dar nu asta e bancul cei de mai sus nu a inteles. So funny!