BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 30 septembrie 2009

Dormi?

Îmi place să dorm cu cineva,să fie 5 dimineaţa iar eu să fiu hiperactivă.Ceea ce urmează este inspirat din fapte reale.

Amy:Wow...e 5 dimineaţa şi n-am somn!
Ski:Eu sunt frântă...
Amy:Şi vrei să dormi?
Ski:Aha...
Amy:De ce?
Ski:Pentru că mi-e somn!
Amy:De ce?
Ski:Pentru că m-am trezit la 7!
Amy:De ce?
Ski:Taci!
Amy:Nu mă poţi priva de dreptul la exprimare!
Ski:Te rog...
Amy:Bine..bine..tac
Ski:Mersi...
Amy:Nu mai spun nimic.Nimic!Dacă mai spun ceva... nu ştiu...
Ski:Taci!
Amy:Păi tac!
Ski:...
***
Amy:Ski?Ski!!!!
Ski:...ce?
Amy:Crezi că ţânţarii au sentimente?
Ski:Nu ştiu...
Amy:Ce ai vrea să fii?Muscă sau ţânţar?
Ski:Niciuna.
Amy:Dar dacă ai fi obligată?
Ski:Ţânţar.
Amy:Eu muscă!
Ski:Ai bâzâi mai puţin...
Amy:Da` ce?Te bâzâi?Dacă aş bâzâi aş face aşa : bzzzz bzzzzz bzzzz bzzzz bzzzzzzz
Ski:TACI!
Amy:Dar nu vorbesc!Bâzâi!
Ski:Ok.Opreşte-te!
Amy:Ok...
***
Amy:Bătrânul Mc Donald avea o fermă!*E-I-E-I-O*Si pe ferma asta avea o pisica!*E-I-E-I-O*!!
Ski:...
Amy:Zi ceva!
Ski:...
Amy:Te rog!!!
Ski:...
Amy:Ski?Mă iubeşti?
Ski:Aha...deşi acum vreau să-ţi tai gâtul.
Amy:Asta înseamnă că nu mă iubeşti!Că am trăit o minciună!
Ski:...
Amy:SKI!Cutremur!!!
Ski:Nu-l simt.
Amy:Glumesc.Ski?
Ski:...
Amy:Dacă ai un coşmar să-mi zici ca să te trezesc!
Ski:Chiar n-ai somn?
Amy:Ba da...sunt ruptă.
Ski:Atunci de ce nu dormi???
Amy:Nu mi-ai zis noapte bună!

1 comentarii:

Skittles spunea...

Ha, ha, ha, ha, ha.
Rad ca un magar.
"IIIIIIIII WANNA KNOW...
HAVE YOU EVER.SEEN.THE RAIN!"